Hei ! Guest  

Porsche her.

There are 7 replies in this Thread which has previously been viewed 2,645 times. The latest Post (March 18, 2024 at 4:31 PM) was by Lorry.

Hei alle

Snart er jeg på vei til nye kasser med chang :) Verdens beste øl som vi er så glad i.

Men det er selsagt ikke berre ølet som trekker oss til Thailand. Jeg pleier å si at,,Thailand har allt vi ikke har i Norge,været smilet å servicen.

Snart er det Songkran ,med mye vann å moro.

Håper alle har det bra. :)

• width=

Jeg pleier å si at,,Thailand har allt vi ikke har i Norge,været smilet å servicen.

Håper alle har det bra. :)

Jodda, vi har d bra, men du tar litt feil. Smilet er borte hvis du ikke pæng, og i rængtiden e ikke været bra. Servicen...væl, dæm sitt bare å ser på mobilen, du e ikke sexy længer, I butikkene like så. Tror du ikke har vært i Thailand på lang tid 🤔 chang e ikke værdens beste, men greit øl 🍻

• Official Post

Velkommen til AsiaVenner Porsche

Have Fun On AsiaVenner And Dream Onwbbs-25

Countdown to 2025

Positive
    Negative
    • chang

• ringnes

200.gif?cid=20e14a2a79iua1zrk8y8vnotfegkonmgoxvdvuq8zhqgf0h5&ep=v1_gifs_search&rid=200.gif&ct=g

• width=

Velkommen til forumet Porsche ! Hva slags Porsche er du ? Ser for meg å kjøpe en 911 når eller hvis dem ringer fra Hamar...:Moe:

Kjekt hvis det blir litt tilsig av nye medlemmer...:Abe:

• width=
  • width=

Velkommen til forumet Porsche ! Hva slags Porsche er du ? Ser for meg å kjøpe en 911 når eller hvis dem ringer fra Hamar...:Moe:

Kjekt hvis det blir litt tilsig av nye medlemmer...:Abe:

Tilsig av nye medlemmer? Di avvikler like fort som de kommer etter å ha lest meningsløs svada fra deg.

Tilsig av nye medlemmer? Di avvikler like fort som de kommer etter å ha lest meningsløs svada fra deg.

Ja eller hvis dem er redd for at du skal kjefte på dem eller kalle dem for mongo…:Bart2:

Participate now!

Don’t have an account yet? Register yourself now and be a part of our community!