June 20, 2022 at 1:54 AM - Posts: Velkommen nye medlemmer., Title: Welcome new Members
Velkommen bamsemums
There are 15 replies in this Thread which has previously been viewed 4,239 times. The latest Post (
Velkommen bamsemums
Velkommen til bamsemums
Velkommen tilbake Snakeboy.
Velkommen tilbake Snakeboy.
Bare snakke litt, så går det
Jo takk takk Fat B. Kan dog ikke huske at jeg har vært medlem på dette forumet før? (Eller har jeg?)
Jo takk takk Fat B. Kan dog ikke huske at jeg har vært medlem på dette forumet før? (Eller har jeg?)
Dette er restene etter det gamle forumet til Partybaren.
Det skjønner jeg jo, men dette er vel et nytt forum?
Det skjønner jeg jo, men dette er vel et nytt forum?
"Alle" innlegg og tråder fra det gamle forumet ble slettet etter ca. 1 år drift av dette forumet.
Webmaster overtok dette forumet og Terje startet en ny hjemmeside og forum.
Hvis du ser på registreringstidspunktet til medlemmene, så er det da vi ble registrert i barforumet.
Ok - skjønner…👍
Ok - skjønner…👍
Velkommen er du uansett.
Velkommen Snake, om det enn blir for å stikke innom å si hei. Håper du og SOM hadde en fin tur blant mygga.
Velkommen Snake, om det enn blir for å stikke innom å si hei. Håper du og SOM hadde en fin tur blant mygga.
Han hadde nu en bra guide, hevdes d 👍
Guiden var upåklagelig…😁
Takkar!
Får se hva man får tid til. Har tre jobber og ei kjerring å ta meg av….
Var ikke helt klar over dette forumet så kanskje man blir litt alikevel
Velkommen Snakeboy
Tre jobber ja. 8 timers vakter da regner jeg med?
Don’t have an account yet? Register yourself now and be a part of our community!